» Witamy na platformie Ślubowisko.pl ! Zaloguj lub Zarejestruj się!

Forum - MSZA ŚLUBNA - jak ja uswietnic???

4831Wyswietleń
40Odpowiedzi

  • Podgląd pary ślubnej
    Postów: 0
    (16.03.2011 - 19:10)

    a więc tak: 1. oprócz organisty (który jest fatalny więc nie gra praktycznie nic) będzie mi śpiewać zespół (schola) w którym zresztą sama śpiewam czyli krótko mowiąc koleżanki (skrzypce, altówka itp). 2. podczas podniesienia mój brat ma zgrac na trąbce specjalny utwór który jest własnie przeznaczony typowo do podniesienia. 3. moja starsza drużka czyta czytanie (przy okazji czytanie na slubie jest tylko jedno także albo jedna albo druga mama) - drugie czytanie to juz ewangelia którą zawsze czyta ksiądz. 4. modlitwe wiernych czytaja na przemian drużbowie. 5. maluszki niosa mi na poduszeczce obrączki. 

  • Podgląd pary ślubnej
    Postów: 0
    (20.04.2011 - 12:14)

    W koncu ustalilam wszelkie szczegoly dotyczace mszy swietej!!! Znalazlam swietna scholke, ktorej liderka jest przemila osoba!!! Ustalilysmy juz wszystkie piesni, jakie beda grane i spiewane podczas slubu. Mam tez juz slowa, wiec zabieram sie za drukowanie Spiewnikow Slubnych, zeby wszyscy goscie mogli spiewac podczas mszy (wiekszosc to wspolczesne piesni religijne, ktorych starsi nie znaja). Spiewniczki beda mialy tez teksty czytan, ktore wybralismy. Na pierwszej stronie beda ozdobione rozowymi kokardkami i moi znajomi beda rozdawac je wszystkim gosciom przy wejsciu do kosciola. Bedzie to tzw "porzadek mszy swietej".

    Do tego mamy beda czytac i beda sypane kwiatki....mam nadzieje, ze msza bedzie sliczna i wzruszajaca.

  • (20.04.2011 - 15:14)

    Bardzo mi się podoba jak po młodych stojących w wejściu do koscioła wychodzi ksiądz z ministrantami  i u mnie w parafii jest to praktykowane i na naszym slubie też tak własnie bedzie :)

    Na ślubie na skrzypcach ma zagrac młoda dziewczyna, która prawie co niedziela gra w scholi, a musze powiedziec ze mimo młodego wieku gra przepięknie - i jej gra ma byc niejako niespdzianką dla gości, gdyż jeszcze na zadnym slubie w rodzinie ani wśród znajomych nikt na skrzypcach nie grał :).

     

    Na organach grac bedzie super organista, z mojej parafii, najlepszy jakiegokolwiek słyszałam, z kim bym nie rozmawiała to każdy mówi, że jest to najlepiej spiewajacy organista :) także sprawy wokalne myslę wypadną ok :).

     

    Nie wiem jak w innych częściach województwa ale na podkarpaciu, na tych slubach co ja byłam zawsze są dwa czytania i ewangelia, u nas pierwsze czyatnie bedzie czytała moja siostra - Starsza Drużka, zaś drugie czytanie - Młodszy Swat - mój brat - lektor w dodatku :D.

     

    Fajny pomysł z spiewnikami slubnymi wykorzystanymi w czasie mszy :) ale akurat tam gdzie bedzie nasz slub słowa piosenek są wyswietlane i dla każdego widoczne :). A a propo spiewników to ja będe robic śpiewniki ale takie z których będzie sie spiewac na weselu :D

     

  • Podgląd pary ślubnej
    Postów: 0
    (20.04.2011 - 15:39)

    hmm u nas masza będzie taka: najpierw ksiadz- wujek T. wyjdzie po nas pod główne drzwi tam ksiadz wita sie z nami i prowadzi pod ołtarz, wygląda to mniej wiecej tak najpierw idzie ksiadz, potem my, potem świadkowie , w kosciele jest juz wtedy cała rodzina i każdy stoi. potem T, odprowadza mnie na moje miejsce całuje w rękę, i przechodzi za moim krzesłem na swoje i to samo robi świadek, odprowadza świadkową i przechodzi za nią na swoje miejsce. potem zaczyna sie normalna msza, na ktorej oprawe muzyczna powierzamy organiście, ministrantem bedzie mój sąsiad, co do czytania to mamy ciagle dylemat kto przeczyta czy obie mamy czy raczej rodzeństwo. na koniec mszy mlodzi dostają od ksiedza pamiątkę ślubu(nie wiemy co do będzie) i to wszystko.

  • Podgląd pary ślubnej
    Postów: 0
    (20.04.2011 - 15:58)
  • (20.04.2011 - 22:04)

    Magisek 3mam kciuki za śpiewniczki :), które na pewno będą super pamiątką, proponuje też dać na pierwszą stronę Wasze zdjecie :) my tak zrobimy na spiewniki weselne :)

  • Podgląd pary ślubnej
    Postów: 0
    (20.04.2011 - 23:39)

    Dzieki aneczka84! A czy te spiewniki na wesele to maja byc wykorzystane w trakcie biesiady? Tzn rozdacie je gosciom, zeby spiewali z zespolem?

  • (21.04.2011 - 08:51)

    My chcemy zrobic ze śpiewnikami tak że będą one leżec na osobnym stoliku, i orkiestra, Rodzice, Starostowie ewentualnie Drużbowie czyli moje rodzeństeo i dobry znjomy bedą zachecac do pobrania tych spiewników i w trakcie np. przerw zespołu goscie beda mogli spiewac :) znając tekst.

    Nasza paczka znajomych zawsze w takich przewach spiewa Smileprzyśpiewki lub takie znane piosenki "a kapela" ale bez spiewników, więc aby im ułatwic spiew zrobilismy spiewniki Smile.

     

    Nasza orkiestra gdzieś tak koło 22.00 chodzi między stołami i gra Smile i śpiewa znane weselne, biesiadne piosenki, wyglada to SUPER - jest akordeon, saksofon itp. a ludzie im w śpiewie wtórują Smile.

    Mam nadzieje, że spiewniku u nas  przyjmą się i ludzie będą chcieli z nich spiewac Smile. Już na jednym weselu byłam gdzie były spiewniki i rozeszły sie w mig Smile

  • Podgląd pary ślubnej
    Postów: 0
    (21.04.2011 - 12:14)

    Musze nad tym pomyslec. Dziewczyny czy Was tez robi sie spiewniki na slub lub wesele???

    Ja mysle, ze to super pomysl i pamiatka!

  • (01.05.2011 - 16:37)

    ee, u mnie będzie całowanie obrączek. chyba tylko to.


Aby wypowiedzieć się musisz być zalogowany. Jeśli nie masz konta - zarejestruj się.

Nasi Partnerzy:
  • Magazyn Wesele
  • M&N Bridal
  • Hotel Książe Poniatowski
  • Hotel Rzeszów
  • Decoris&Art dodatki dla Panny Młodej
  • Polskie Szafiarki - blogi o modzie
  • Podziel się swoim szczęściem
  • Love my dress - blog
  • Perfect Moments - Kompleksowa organizacja ślubów
  • na-kawe.net
facebook
dar-par pinterest