Balon wybuchowy - strzelający

Strona
1 2 3 4
z 4
Poprzednia Następna

Szafirek

Żona, Warszawa

kamiloka - co masz na myśli z tym konfetti.

Kasiaaa87

Żona, Warszawa

No właśnie?:)

hollyblue

Żona, Warszawa

Ja zaryzykuje biorę balon, ale do środka włoże same balony (tylko zamiaz tlenem te co będą w środku nadmuchamy helem rzeby ładnie opadały:D), a wezmę dodatkowo płatki róż i poproszę świadkową by nam posypała je na pościel:))

hollyblue

Żona, Warszawa

Nie będzie przynajmniej syfu

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Ja kupowałam balon na allegro i zapłaciłam za niego niecałe 50 zł z przesyłką do tego jeszcze była pompka w zestawie.

Szafirek

Żona, Warszawa

Kika - rozumiem, że sami przygotowaliści taki balon. Proszę naisz czy to było trudne, jak wam szło itp i najważniejsze czy pękł...?

Szafirek

Żona, Warszawa

Holy- ja też jestem zdecydowana na balon. Może i masz rację dać tylko balony - będzie  bez syfu...

Kasiaaa87

Żona, Warszawa

Nie znam się za bardzo ale jak nadmuchasz helem to chyba w ogóle nie spadną;)

hollyblue

Żona, Warszawa

Jak zostaną rano nadmuchane helem to później opadają:) Nie ma siły by ten hel wytrzymał tyle czasu;)

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Szafirek mój mąż ze świadkiem go przygotowywał dzień przed weselem zeszło im z 3 godziny bo trzeba najpierw troszkę napompowac ten duży balon, później wszystkie małe baloniki, ale to tak, że każdy pojedyńczo wrzuca się do tego dużego i pompuje, zakręca się końcówkę i wrzuca, ja miałam w zestawie jeszcze jeden detonator i balon taki mniejszy, żeby zrobić próbe czy peknie, mój na sali oczywiście pękł, ale przez zagapienie świadka nie na pierwszym tańcu, tylko dopiero na innym i niestety kamera tego nie uwietrzniła, to był jeden z minusów, ale jak wszystko dobrze ugadacie to będziecie mieć na kamerze;)

 

Szafirek

Żona, Warszawa

Kika - dziękuję za odpowieź. Trochę szkoda, że Wam się nie udało na pierwszym tańcu ale cieszę się, że wyszło, ponieważ wygląda to pięknie...