Jaka Wódka na wesele?

Strona
z 66
Poprzednia Następna

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Nemi - dobry wybór ... Ale.. ma kopa ... po paru kieliszkach urwał mi się film :p .. tylko , że mam bardzo słabą głowę , bo na ogół nie tykam alkoholu .  

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Bez przesady...wcale nie jest taka mocna :)

Normalan 40 % wódka - ot co :)

justyna270284

Żona, Warszawa

Nemi my też zdecydowaliśmy na tą wódke. Nie znam się na takich alkoholach. Ale to często spotykana wódka na weselach.

minimoon

Żona, Warszawa

jak sadzicie ile potrzeba wodki na wesele 100 osobowe w tym 20 dzieci?

ja sie zastanawialam 0.7 l na pare czy to malo?

laloli

Żona, Warszawa

my jeszcze nie kupiliśmy ale jesteśmy zdecydowani na Pana Tadeusza, na wielu weselachy była ta wódka na których bywaliśmy i smakowo nam odpowiada, no i nic się nie dziele na 2 dzień :))

juti

Żona, Warszawa

Wódka na weselu przede wszystkim powinna być co najmniej ze średniej półki. My mieliśmy Maximusa. Nie wiem czy jest dobra, bo w tej kwestii jestem nieobiektywna i dla mnie każda wódka jest paskudna. ;-)

Oprócz tego był bimber na tzw. wiejskim stole, wina białe i czerwone, whiskey, rum, gin dla osób ceniących sobie inne alkohole niż tradycyjna czysta.

anita_ta2

Żona, Warszawa

ja też ma z tym kopot POLONUS ma ładne butelki ale jak smakuje ??? nie wiem

anita_ta2

Żona, Warszawa

sorry pomyłka POLANIN a nie polonus :-)

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

POLSKA Wódka:)

MagdaLena777

Panna młoda, Warszawa

W dalszym ciągu zastanawiamy się z narzeczonym jaką wódkę wybrać jednak zdecydujemy się na Wyborobą lub Pana Tadeusza.:)

kasia-b

Żona, Warszawa

Hm dla mnie wódka każda fuj :) decyzję zostawiam narzeczonemu i tacie :) zastanawiają się nad WYBOROWĄ lub SOBIESKIM. Mi się podobała butelka FINLANDII ale jak mnie oświecili w kwestii ceny to mi przeszło :P

Dodatkowo będzie wino czerwone i białe do obiadu (oczywiście wytrawne) i piwo beczkowane.