Planujemy wesele - od czego zacząć?

Strona
1 2 3
z 3
Następna

Miracle_eve

Panna młoda, Warszawa

Hej dziewczyny, od czego zaczynałyście planowanie wesela i ślubu?

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Od zamówienia sali - z tym może być największy problem, bo popularne sale mają zwykle pozajmowane terminy na rok z góry albo i więcej

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Dokładnie Aloszka ma rację. Zarezerwujcie termin sali. Nastepnie zacznijcie się rozgladać za dobrą orkiestrą bądź Dj-em.

juti

Żona, Warszawa

I fotografem i kamerzystą, jeśli chcecie mieć ładną pamiątkę. To jest taka wielka 4: sala, muzyka, foto i video. Reszta idzie już z górki.

Krisi23

Żona, Warszawa

Ja też planuję i uwierz mi pierwsze o czym teraz myślimy to szukanie sali oczywiście.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

My w pierszej kolejności zamówiliśmy salę, potem zespół, placki i ostatnio fotografa. Teraz przed nami suknia ślubna.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Sala jest najważniejsza , później już z górki . 

ewela11

Żona, Warszawa

Na pewno od sali. My rezerwowaliśmy w marcu  na 2012 to już ku memu zdziwieniu terminy letnie zaczęł się zapełniać, ale też wszystko zależy od tego kiedy chcecie brać ślub. Zawsze w miesiąćach letnich jest większe oblęzenie:)

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

na pewno kościół, sala, potem zespół na końcu fotograf i ew. kamerzysta ;) to moja kolejność ;)

Passion Day

Organizator, Łódź

A może tak choćby z ciekawości umówić się z konsultantem ślubnym, który może wieeeeeele pomóc? To nic nie kosztuje i do niczego nie zobowiązuje :):)

coyoti

Żona, Warszawa

Hm jeżeli rzeczywiście ten konsultant ślubny mógłby za darmo udzielić jakiś porad czy wskazówek to jestem za;)

Krisi23

Żona, Warszawa

Ale czy konsultant za darmo udzieli porad i wskazówek jakoś nie mogę w to uwierzyć. Przecież to jego praca?

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Pracą konsultanta jest załatwienie wszystkiego, ale porad chyba może udzielić za darmo - na przykład po to, aby przekonać parę do skorzystania z jego usług. Z tego co wiem, to konsultant może wykonać nawet kosztorys za darmo. Natomiast kiedy w grę wchodzi już organizacja to usługa staje się odpłatna.

Passion Day

Organizator, Łódź

Dokładnie tak jak napisała aloha ;)

caprice7

Żona, Warszawa

cześć dopiero sie zarejestrowałam :) mam problem bo nie mogę znaleźć fajnego fotografa i kamerzystę. macie może jakieś namiary albo linki:) jestem z Podhala co jest istotne przy wynajmowaniu fotografa ponieważ liczą sobie za drogę dodatkowe pieniążki:(

katherin19

Żona, Warszawa

My zaczęliśmy od wstępnego kosztorysu. Nie orientując się jeszcze w cenach, daliśmy max, aby później wiedzieć co i jak. Potem załatwiliśmy salę. Teraz orkiestrę i jednocześnie fotograf i kamerzysta oraz zaklepanie godziny mszy w kościele.  Mamy rok przed ślubem. Potem będzie suknia ślubna i garnitur, potem zaproszenia i detale.

chajtamy_sie

Żona, Warszawa

zdecydowanie najpierw sala, My szukaliśmy aż w końcu znaleźliśmy na październik 2011. Teraz przed nami orkiestra i kamerzysta;)

ewi1986

Żona, Warszawa

Pierwsza sprawa SALA! najważniejsze, my już od dawna wiedzieliśmy gdzie ma być wesele a tam dość długo się czeka...także ponad rok temu już zarezerwowaliśmy ją na 4 czerwca 2011, potem był fotograf, kamerzysta i termin + godzina w kościele.

I narazie to tyle.... teraz powoli reszta

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

1. Poszukiwanie sali. Już na 2 lata przed planowanym slubem 2 miesiące zajęły mi     poszukiwania.

2. Muzykanty

3. Fotograf.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Najpierw wynajęcie sali, potem zaklepanie daty ślubu w kościele a potem wszelki usługi: kamerowanie, fotografia.

lub Anuluj
Strona
1 2 3
z 3
Następna
Aby pisać wiadomości, musisz Wejdź na stronę

Osoby, które polubiły: