» Witamy na platformie Ślubowisko.pl ! Zaloguj lub Zarejestruj się!

Forum - Trup za ścianą....

662Wyswietleń
19Odpowiedzi
12

• (31.08.2010 - 19:38)

Ludzie, co za horror....Mieszkam dopiero miesiąc w nowym mieszkaniu, a dzisiaj dowiedziałam się, że przez cały ten czas moim sąsiadem był umarły mężczyzna!! Nie wiem jak ja dzisiaj zasnę...cały dzień do tyłu, a nie zjem nic chyba przez kolejny rok! Jeszcze chyba przeniosą nas do hotelu, bo wszystko trzeba zdezynfekować... czy wie któraś może, czy za takie coś należy się odszkodowanie od spółdzielni? Bo tydzień temu cyłam u nich i zgłaszałam, że za ścianą chyba leży trup, ale uznali to za żart!

• (01.09.2010 - 09:14)

Ojjj ja nie wiem co bym zrobiła . Współczuję Ci ,bo na pewno to dziwne uczucie . 
    Nie znam się za bardzo na tym czy jakieś odszkodowanie się należy .  

• (01.09.2010 - 09:32)

Patinko makabryczna historia, współczuję! Na pewno napisałabym do nich list w którym wytknęłabym im wszystko, myślę że odszkodowanie też się należy. Mam nadzieję, że mimo wszystko później rzeczy lepiej będą wam się układać w nowym mieszkaniu. Jak tam w ogóle mieszka się na swoim? Oczywiscie oprócz trupów za ścianą...

• (01.09.2010 - 09:44)

No to masz nie złe przezycia Patinko.Start małżeński od takich przygód.W szoku jestem!!

Az mnie ciarki przeszły na plecach na sama myśl!! Współczuje.

• (01.09.2010 - 10:12)

Andrzej jest właśnie w spółdzielni bo wyobraźcie sobie, że my to zgłosiliśmy, a oni nic z tym nie zrobili. Na dodatek widziałam wczoraj faceta ze spółdzielni który kiedy zobaczył takie zamieszanie pod blokiem, zebrał manatki i zwiał!!

A przecież wiadomo, że taki człowiek wytwarza jad trupi który może być dla nas śmiertelny. A ile ja się tego nawdychałam...No nie chce nawet o tym mysleć.

• (01.09.2010 - 10:18)

brrrryyyy nawet sobie nie potrafię wyobrazic takiej sytuacji.Scena jak w nie jednym filmie.A to nie film tylko realia Undecided

• (01.09.2010 - 10:21)