Ile wydaliście na organizację wesela??

Strona
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
z 13
Poprzednia Następna

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

My juz coraz blizej finiszu i wiem ze napewno zamkniemy sie w 20 tys. na 70 osob ;) Zostały juz tylko drobiazgi :P

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

45 tyś. - wiem, dość dużo, ale ślub i wesele były warte każdej wydanej złotówki, bo było pięknie :)

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

my myślę,że zamknięmy się w 110 tys. wesele+ poprawiny+ hotel+reszta.

na razie wychodzi nam 100 tys. ale jeszcze trochę rzeczy nie mamy...

 

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

No WOW. Myślę, że gdyby nas było stać na wesele za ponad 100 tysięcy to najpierw pomyślelibyśmy o zakupie mieszkania. 

Mam nadzieję, że w 35 tysiącach uda nam się zamknąć przy 130 osobach i że nie będzie biednie  a elegancko. 

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

a dokładniej nie my a nasi rodzice za to płacą po połowie chcą.

my mieliśmy już prawie kupiony dom 400 tys.  zaliczki wpłacone  i facet zrezygnował,bo ktoś inny o 300 tys. więcej mu dał...dobrze,że rodzice nie wzięli tych 600 tys. jeszcze...i tak jutro pojadą i  wpłacą do banku te 400 tys...a my zostaniemy w naszym mieszkanku nie jest wcale takie małe...113m^

 

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Ach, no właśnie zapomniałam podać liczbę gości - ostatecznie ostało 45 gości. Za wesele płaciliśmy sami.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

ślub za tydzień, na dzień dzisiejszy wychodzi ok 40 tyś na 110 osób ale jeszcze kilka rzeczy trzeba zapłacic w ym tygodniu

bagiettka1987

Żona, Warszawa

U nas całość wyszła 27 tys. na 60 osób... ale tak jak Aloha nie żałujemy ani grosza, przeciwnie - dopłacilibyśmy gdyby można było to powtórzyć hehe :D

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

ja mam taką nadzieję że zmieścimy się w 45 tysiącach.

Wesele robimy na ok 110 osób oczywiście z poprawinami. ;)

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

U nas po wstępnych obliczeniach z ubiorem już wsiooo wsioo około 45/50tysięcy z poprawinami na około120/130 osób ;)

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

My wydaliśmy niecałe 41 tys., na prawie 130 osób, z tym, że to było wesele jednodniowe. Ale nie żałujemy ani grosza!:)

aannams

Żona, Warszawa

My mamy nadzieję zmieścić się w 50 tys zł. przy 80 osobach, ale z każdym dniem jestem co raz bardziej przerażona rosnącymi kosztami. Zostało dwa miesiące, zobaczymy jak to w sumie będzie. Sami wyprawiamy wesele więc jest to dość stresujące.

Kasiaaa87

Żona, Warszawa

uu to bardzo dużo jak na 80 osób. My planujemy zmieścić się w 20tys przy 130 osobach. Raczej się nam to uda:)

aannams

Żona, Warszawa

Nam strasznie podbijają rachunek noclegi dla gości... ale o tym to pisałam w innym wątku...

sylwiaaa131

Żona, Warszawa

18-20tys wesele na 70 osob z poprawinami. To chyba nie tak zle??

Original__flower

Panna młoda, Warszawa

Kasiaaa87-Jejku jak Ci się to udaje?:) Cena fantastyczna jak na tyle osób!

aannams

Żona, Warszawa

Kasiaaa87 a w tych 20 tys masz wliczoną suknie, obrączki i garnitur?? To z poprawinami jest?? Jeśli tak to nie wiem jak ty to zrobiłaś... 

Kasiaaa87

Żona, Warszawa

no w sumie macie racje;/ eee nie wliczyłam sukni, garnituru i obrączek;/ ale to tylko tyle, reszta jest tak jak mówię. Robimy wesele na wynajmowanej sali ze swoim jedzeniem i kucharkami, nie płacimy od talarzyka. A noclegów też sporo mamy bo ok 60. I oczywiscie poprawiny robimy też. Mamy nawet stól wiejski:)

Kasiaaa87

Żona, Warszawa

Suknia, garitur, obrączki i dodatki oczywiście do ubrania to ok 6,5 tys.

karolka0304

Żona, Warszawa

My na 200 osób wydaliśmy w sumie 55-60 tys. Duzo ale było warto!!!!!:):):):)

lub Anuluj
Strona
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
z 13
Poprzednia Następna
Aby pisać wiadomości, musisz Wejdź na stronę

Osoby, które polubiły: