Bardzo małe wesele :)

Strona
1 2 3 4 5
z 5
Następna

17wrzesien

Żona, Warszawa

Witam serdecznie, jestem tutaj nowa choc obserwuje forum od jakiegos czasu.

Zastanawiam sie, ktora z Was planuje zorganizowac bardzo kameralne wesele? My wlasnie takie chcemy, poniewaz chcemy ten dzien spedzic tylko i wylacznie z ludzmi nam bardzo bliskimi.  Mam jednak pewne obawy - czy 25-30 osob jest w stanie bawic sie swietnie cala noc, czy to sie po prostu uda. A moze ktoras z Was juz jest PO tak skromnym weselu....jakies porady, wskazowki itp???

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Jeśli wszyscy się znają i stanowią zgraną ekipę to na pewno będą w stanie się bawić. Co prawda nie byłam nigdy na takim weselu małym, ale na urodzinach czyichś o powyższej mniej wiecej liczbie osób i było fajnie. Tylko musi być mała sala, aby goście nie chowali się po kątach, tylko stanowili jedną grupę.

dadara

Żona, Warszawa

moja kuzynka robila wesele na 30 os. i wszyscy swietnie sie bawili do 5 rano ;)

Domiśka

Żona, Warszawa

 17wrzesien ja miałam wesele na 35 osób w tym 5 dzieci i było super. Wszyscy sie bawili do rana,tak że polecam ;)

17wrzesien

Żona, Warszawa

Domiska -  a jesli moge spytac - - - czy mialas w ogole jakies dodatkowe atrakcje, co w takim wypadku np z oczepinami i zabawami weselnymi?

Dadara - och zeby tak wlasnie u mnie bylo, chyba po prostu zaczynam panikowac i mam przed oczami obrazek siedzacych przy stolach i nudzacych sie ludzi :S

My bedziemy mieli kapele 4 osobowa i generalnie wszystko poki co planuje zorganizowac jak na wiekszym weselu-ilosc posilkow, dekoracje, muzyka. Ostatnio mam coraz wiecej obaw jak to bedzie wygladalo....

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

17 wrzesien bylam kiedys na weselu gdzie bylo 30 osob i bawilismy sie swietnie. Tak naprawde to bylo jedno z najlepszych wesel w moim zyciu!

Co do atrakcji to wszystko zalezy od Ciebie i mala ilosc gosci nie ma tu znaczenia.

Ja za zabawami weselnymi nie przepadam, ale wszystko zalezy od Ciebie.

Moje wesele tez nie bedzie nalezalo do tych duzych bo bedzie ok. 70 gosci, ale jestem nastawiona pozytywnie.

dadara

Żona, Warszawa

70 to i tak sporo ;)

My mamy na liscie 55 os. ale jestem realistka i nie licze na komplet, raczej na 45 max. 50 osob

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Myślę ze takie wesle na 30 osób powinno wyjść fajnie my na naszej liście mamy 60 os. ale tak jak dadara jestem realistką i jak mi przyjdzie 40 osób to bede się cieszyć:)

SłonkoiMiś

Żona, Warszawa

Wesele jak wesele. Nie ważna ilośc gości, ale to czy potrafią sie bawić i czy orkiestra umie zagadać.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Popieram dziewczyny ;) Mam takie samo zdanie , ze nawet przy małej liczbie osob mozna sie swietnie bawic ;) a co do oczepin to jesli chcesz to niech bedzie tak jak na "kazdym" weselu ;)

U mojej kolezanki u ktorej bylam swiadkowa było chyba 20 osob ;) skromne wesele w domu ;) a zabawa była lepsza niz na niejednym weselu powyzej 80 osob;)

agnieszkapieszczyska

Żona, Warszawa

Zależy to od nastawienia państwa młodych ja zapraszam 50 osób , jak przyjdzie 40 to będę się cieszyć.Zabawy mam , oczepiny mam, atrakcje mam.A co to małe wesele ma być gorsze od tego na 100 i wiecej osób ?:)

SłonkoiMiś

Żona, Warszawa

Wystarczy powiedzieć orkiestrze ile osób bedzie, żeby dostosowali zabawy i będzie ok.

Domiśka

Żona, Warszawa

 17wrzesien u nas nie było żadnych zabaw bo takich rzeczy nie lubimy. Ale mieliśmy ślub w sylwestra więc wyszliśmy przed restauracje na rynek i zamiast oczepin były sztuczne ognie. Sale wyszukaliśmy taką do 50os,jedzenia była standardowa ilość tak jak normalnie. Tylko myśmy mieli Dj bo ja orkiestry bym nie strawila. Sala była taka że trzeba było porozdzielać stoliki. Oprucz naszego ze świadkami były jeszcze 3 stoły. Tak jak pisałam,wszyscy się super bawili tak więc nie martw się bo małe wesela są tak samo fajne jak te duże ;)

Dominika20

Żona, Warszawa

My w sierpniu organizujemy wesele na 20osób:) bedzie trwało od 15 i mysle że góra do 23. Praktycznie wszyscy są od mojej strony, 3 dzieci i wiekszość starsi ludzie, myślę że bedzie wesoło bo zawsze tak jest jak sie spotykamy:) gorzej z tesciem :/ porozmawiamy sobie, może troszke potańczymy:)

Kolezanka robiła na ok 20 osób w mieszkaniu w bloku i było suuuuper!

basikum

Panna młoda, Warszawa

Ja to zaczynam się martwic, z każdym kolejnym dniem zaproszeni goście wykruszają się, tzn odmawiają nam. Sala jest przeznaczona na dobrze ponad sto osób , a już teraz nie wiem czy będzie z 60. Najgorsze jest to, że zawodzi najblizsza rodzina... Nie mamy już możliwości nikogo doprosic bo został miesiąc do ślubu więc nie wypada...

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

basikum wypada czy nie wypada. ja swoich gosci ostatnich zapraszałam na dwa tygodnie przed weselem nie zdąrzyłam wcześniej bo miesiąc nam wypadł przez to ze chorowaliśmy i sie samochód popsuł. a jak nam to powiedziała pewna pani kto będzie miał przyjśc to nawet jak zaprosisz dzień przed ślubem to przyjdzie, a kto nie to choćbyś nie wiem jak skakała koło tej osoby to i tak nie przyjdzie

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

my robimy też małe wesele. Mamy zaproszone 62 osoby. Już wiemy, że nie przyjdą 2 osoby, a 10 osób się zastanawia, ale raczej nie przyjdzie. Więc nam wyjdzie bardzo kameralne wesele. Żałuję trochę, bo zawsze chciałam ogromne weselicho, ale niestety fundusze nie pozwalają na tak duże.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

Anulla ja na liście gości też mam 62 osoby:). Jak przyjdą 45 będe szczęśliwa:) u mojego brata ze 110 zaproszonych zrobiło sie ponad 50:) Masakra

Nati1989

Żona, Warszawa

ja robie na na 40 osob ale co do 6 nie jestem pewna czy przyjada i w tym sa jeszcze dzieci ale mam mala sale i dj wiec mysle ze bedzie ok:)

nie martw sie napewno bedzie super

zewunia

Żona, Warszawa

U nas osob na liscie jest 196 :)

Sala jest na 150 osob.

Do tylu osob wyslalismy zaproszenia. Mialy byc wyslane najpozniej do konca kwietnia ale poczta nas zawiodla i zaproszenia do gosci trafily dzisiaj. Zaczynaja dzwonic i potwierdzac. Maja na to czas do konca maja chociaz o slubie wiedza juz od roku. 

46 osob czeka. Oczywiscie oni nie wiedza, ze sa goscmi rezerwowymi, tak glupio to brzmi, moze nawet nieuprzejmie ale nie mielismy innego wyjscia, tzn. mielismy. W okolicy byl Palac, ktory pomiesci nawet 300 gosci ale nie byl na nasz portfel :).

Ile z tych 150 osob mi odmowi tyle doprosze z tej 46. Wysle zaproszenia na poczatku czerwca, damy termin na odpowiedz do konca czerwca bo sama musze dac odpowiedz na miesiac przed slubem, a ten mamy 6 sierpnia.

I tyle.

Bylam ostatnio na slubie na 60 osob i bylo nudnawo. Jednak mysle, ze nie wplynela na to liczba gosci, a ich nastawienie i niestety DJ, ktory zawiodl. 

lub Anuluj
Strona
1 2 3 4 5
z 5
Następna
Aby pisać wiadomości, musisz Wejdź na stronę

Osoby, które polubiły: