Fotograf - Lublin

Nalesniczek

Żona, Warszawa

Witam wszystkich!

Poszukujemy dobrego fotografa na nasz slub w lipcu przyszlego roku.

Obejrzelismy mnóstwo ofert, i nie mozemy sie zdecydowac. Tzn. fotograf pierwszego wyboru jest juz zarezerwowany na nasz termin.

 

Jesli ktos moze polecic fotografa w woj. Lubelskim (ewentualnie sklonnego dojechac do Lublina), to bedziemy niesamowicie wdzieczni!!!

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

my zarezerwowaliśmy pana Wojtka Sewera- nasi znajomi mieli go na swoim ślubie i jesteśmy zachwyceni zdjęciami! w googlach wystarczy wpisać wojciech sewera albo bracia studio.

przejrzyjcie może i Wam się spodoba.

mery

Żona, Warszawa

W Lublinie jest Artur Zomer bardzo dobry moja koleżanka go brała w maju był ślub i no no www.zomer.pl po obejrzeniu strony zaniemówiłam ale ja już wczesniej zaklepalam sobie Dominika Arciszewskiego www.arciszewski.eu. on jest z okolic Łęcznej także myślę że też niebyłoby problemu, jest troche tańszy, ale podobały mi się jego zdjęcia na stronie akurat ma niewiele ale my pojechalismy do niego do firmy i obejrzeliśmy wiecej na miejscu i jeszcze Raczyńscy również z Łęcznej piękne zdjęcia robią, widzialam na stronie że w Lublinie też fotografowali śluby cywilne np. www.raczynscyfotografie.pl

Nalesniczek

Żona, Warszawa

Dziekuje za odpowiedzi — ale juz fotograf zarezerwowany to Artur Herda:

Teraz poszukuje DJ — jesli ktos ma namiary na dobrego — to bede wdzieczna za pomoc.

Konto usunięte

Gość na weselu, Warszawa

nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam oglądąc sesje ślubne- nawet obcych osób :)ludzie sa wtdy tacy piękni i szcęśliwi:)

rudymichal

Panna młoda, Warszawa

Nasuwają mi się tylko 2 nazwiska: Kamil Sadurski (Lublin, Kamil Sadurski Foto) i Grzegorz Płaczek (Grzegorz Płaczek Moment). Bez reklamy. Zdjęcia same sie wybronią.
Polecam.

karminowa

Żona, Warszawa

Ja co prawda ślub dopiero w kwietniu :) ale mamy wstępnie zarezerwowanego (z polecenia) tego pana — http://pawelkata.com/ widziałam fotki z wesela, na którym byłam + zdjęcia z sesji przyjaciółki.

monikakow79

Żona, Warszawa

Witam! Zdjęcia slube to temat prawie taki jak suknia ślubna. Wszystko zalezy od tego co sie komu podoba. Mnie urzekły zjęcia slubne wykonane przez Studio Fotografii 2F z Lublina.  Podoba sie jego inne podejście to takiego klasycznego tematu jakim jest fotografia ślubna. Mnie osobiscie podobaja sie zdjęcia plenerowe, a te wykonane przez 2F maj w sobie cośc takiego, co wmnie w nich pociąga. Nie mozna prześc obok nich obojetnie.Polecam http://www.2f.com.pl/

Piter88

Żona, Warszawa

Warty sprawdzenia jest na pewno pan Bartek ze smok studio.Robi bardzo dobre zdjecia i ogólnie świetnie się z nim współpracuje. Polecam po prostu rzucić okiem na portfolio ;)

lub Anuluj
Aby pisać wiadomości, musisz Wejdź na stronę

Osoby, które polubiły: